Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ROULA


2 σχόλια:

  1. Μπορεί να είσαι λάτρης των αεροπλάνων, αλλά οι φωτογραφίες σου στο υγρό στοιχείο, είναι μικρά αριστουργήματα. Δημιουργούν συναισθήματα, ίσως αυτά που ένιωσες κι εσύ βλέποντας το θέμα σου, και μας το περνάς με τη δουλειά σου.
    Εμπιστευόμενη την άγνοιά μου περί τέχνης της φωτογραφίας, αλλά με μπούσουλα τα συναισθήματα που μου δημιουργούνται απ' το περιεχόμενο της φωτογραφίας αυτής, για άλλη μια φορά, σου δίνω τα συγχαρητήριά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ που σχολίασες τη φωτογραφία μου Μαρία!
      Λατρεύω τ'αεροπλάνα αλλά η αλήθεια είναι ότι έχω μεγαλώσει στο υγρό στοιχείο (πατέρας καπετάνιος) και όπως λες αυτό είναι δυνατό να περνάει με τη δουλειά μου στον τελικό αποδέκτη που είναι ο θεατής.
      Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα από κοντά σήμερα!

      Διαγραφή