Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

STRAIGHT TO THE TARGET


4 σχόλια:

  1. Απίστευτη!!! Λες και το λογότυπο του αεροπλάνου βγήκε από τη θέση του και πέταξε προς την ελευθερία!!
    Τι έβγαλες πάλι;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω προσπάθειες να μη βγω από τα ρούχα μου, και το έχω ρίξει στο να βγάζω φωτογραφίες. . . ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ!

      Διαγραφή
  2. Κοίτα ψηλά όταν σε πιάνει αυτό Δημήτρη βοηθάει.
    Η φωτογραφία όντως είναι όπως την περιγράφει η Κωνσταντίνα.
    Τι πιάνεις βρε παιδί μου με την μηχανή σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν το μικρό αεροσκάφος στο βάθος είναι της Aegean, τότε ο συνειρμός που μοιραία προκύπτει είναι:
    Το μέγεθος της γερμανικής υπερδύναμης, σε σχέση με την Ελλαδίτσα μας...

    (Δημήτρη μου συγνώμη που σου κατέστρεψα την ανάρτηση, αλλά -πλέον- οτιδήποτε φέρει λογότυπο που παραπέμπει στη "φίλη" χώρα, μου βγάζει μόνο ακραία και άσχημα συναισθήματα...
    Όπως και νάχει βέβαια, η φωτογραφία σου είναι ένα μικρό-τεχνικό θαύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή