Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

URBAN COLORS


4 σχόλια:

  1. Πως μου αρέσει να τα χαζεύω αυτά τα μπαλόνια με τα τόσα χρώματα!
    Πολύ ωραία Δημήτρη μας έκανες παιδιά για λίγο.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι'εγώ κάθομαι σαν μικρό παιδί και τα παρακολουθώ όπως κυματίζουν με τα ραπίσματα του ανέμου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  2. Δημήτρη πολύ έμπνευση είχες! Και στη φωτογραφία και στο σχόλιό σου στην Ελενα (μήπως να βάζεις κι ένα σύντομο υπότιτλο στις φωτογραφίες σου; Aφού το'χεις ρε παιδί μου!...)

    Καλές βόλτες να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ο καθένας στο είδος του Μαρία μου! Τα φιλολογικά είναι δική σου υπόθεση! Πού να πάω τώρα να μπλέξω σε πεδία που δε γνωρίζω;
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση!

      Διαγραφή